Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Στην ιταλική κατασκευαστική GD Infrastutture το έργο Ψαθόπυργος - Ρίο

 

Με τη σπάνια για τα σιδηροδρομικά χρονικά έκπτωση του 45% η ιταλική GD Infrastutture κατέστη μειοδότης του διαγωνισμού της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο «Κατασκευή Έργων Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής από ΧΘ 113+000 -12+500 στο Τμήμα Ψαθόπυργος - Περιοχής Ρίου», σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος».   Στον διαγωνισμό, αρχικού προϋπολογισμού ύψους 174 εκατ. ευρώ, συμμετείχαν, κατά τις ίδιες πληροφορίες, συνολικά επτά εταιρείες, οι οποίες κατέθεσαν προσφορές με σημαντικές εκπτώσεις: - ΜΕΤΚΑ (25%) - ΑΚΤΩΡ (32%) - Πόρτο Καρράς (36%) - J&P Αβαξ (35%) - Ιντρακάτ (33%) - ΤΕΡΝΑ (19%) - GD Infrastrutture (45%). Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει: - Την κατασκευή της υποδομής της Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Κορίνθου - Πάτρας από ΧΘ 113+000 έως τη ΧΘ 123+500, καθώς και τη δημιουργία ή και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου, το οποίο ακολουθεί παράλληλα τη νέα σιδηροδρομική γραμμή για την αποκατάσταση της επικοινωνίας μεταξύ οικισμών και των παράπλευρων ιδιοκτησιών. - Την κατασκευή του συνόλου των απαιτουμένων υδραυλικών έργων για την προστασία της σιδηροδρομικής γραμμής. - Την κατασκευή οδικών και σιδηροδρομικών γεφυρών. - Την κατασκευή σιδηροδρομικής σήραγγας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Cover and Cut σε Άγιο Βασίλειο και Ρίο. - Την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και την τοίχων αντιστήριξης των παράπλευρων και κάθετων οδών. Η διάρκεια κατασκευής είναι τρία χρόνια. Θεωρητικά, εάν η σύμβαση υπογραφεί εντός του έτους, το έργο θα πρέπει να παραδοθεί το 2018. Ο διαγωνισμός βρίσκεται στο στάδιο κοινοποίησης του πρακτικού στους συμμετέχοντες. Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις κατά του κύρους του διαγωνισμού και οι συνήθεις προσφυγές στη Δικαιοσύνη, η κατακύρωση θα αποτελέσει ζήτημα του νέου διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, όταν αυτό οριστεί από το υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών. Η εργολαβία περιλαμβάνεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδιροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα - Πάτρα, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ ως το τέλος του 2015. Η συγκεκριμένη εργολαβία, ωστόσο, θα χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» 2014-2020 - "Connecting Europe Facility" (CEF)» στο πλαίσιο της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020, όπως και οι λοιπές εργασίες του Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, αναφέρεται στο τεύχος δημοπράτησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου