Το ΕΣΠΑ διαφημίζει τον Τζιτζικώστα ο οποίος δηλώνει ότι θα συνεχίσει το... έργο του!!!
Με κάθε τρόπο προσπαθεί να επηρεάσει το φρόνημα των ψηφοφόρων της ΝΔ ο Απόστολος Τζιτζικώστας.
Έτσι μετά από την συστράτευση δημάρχων και περιφερειαρχών, επιχειρώντας να επηρεάσει τους ψηφοφόρους δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει ακόμα και το ΕΣΠΑ για να δείξει ότι είναι ένα επιτυχημένος και αποτελεσματικός Περιφερειάρχης, άρα λειτουργώντας το μυαλό των πολιτών συνειρμικά, μπορεί να γίνει και ένας επιτυχημένος και αποτελεσματικός πρόεδρος της ΝΔ και κατόπιν πρωθυπουργός.
Από που προκύπτει αυτό;
Από τη διαφήμιση με την οποία έχει κατακλύσει διάφορες ιστοσελίδες όχι μόνο με καταχωρίσεις για την προσωπική του προβολή, αλλά και με καταχωρίσεις για την αποτελεσματικότητα στην απορρόφηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας της οποίας ηγείται.
Ανάμεσα στα άλλα λοιπόν η διαφημιστική καταχώριση της Περιφέρειας του κ. Τζιτζικώστα, η οποία γίνεται με τα χρήματα του ΕΣΠΑ αναφέρει: "Ολοκληρώνονται 510 παρεμβάσεις σε όλη την Κεντρική Μακεδονία και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ"
Από την καταχώριση ωστόσο προκύπτουν ορισμένα ζητήματα:
1. Η καταχώριση του ΕΣΠΑ έχει σχέση και ποιά με την προσωπική καταχώριση του κ. Τζιτζικώστα που κατά σύμπτωση παίζεται από τις ίδιες ιστοσελίδες;
2. Γιατί όπου παίζεται η μιά καταχώριση παίζεται και η άλλη;
3. Αν ο κ. Τζιτζικώστας πιστεύει ότι θα εκλεγεί αρχηγός της ΝΔ σκοπεύει να διατηρήσει και τη θέση του Περιφερειάρχη επειδή γνωρίζει ότι η θέση του αρχηγού του κόμματος είναι άμισθη (μέχρι σήμερα ο πρόεδρος λαμβάνει απλώς την βουλευτική αποζημίωση) και από κάπου πρέπει να λαμβάνει μισθό; Γιατί πώς αλλιώς δικαιολογείται το "ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ" που γράφει στη διαφήμιση της Περιφέρειας; Εκτός βέβαια αν, πλέον, είναι πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται να εκλεγεί και γι' αυτό προαναγγέλλει ότι θα συνεχίσει το έργο του στην Περιφέρεια.
Ως προς την ουσία του θέματος πάντως κι επειδή το πρώτο ερώτημα που θέτουμε δύσκολα θα απαντηθεί, καλό θα ήταν οι υπηρεσίες του ΕΣΠΑ να αποσυνδέσουν τη διαφήμισή τους από τον κ. Τζιτζικώστα, γιατί οι καιροί είναι πονηροί και οι συγχύσεις και οι παρεξηγήσεις πολύ εύκολες...
Έτσι μετά από την συστράτευση δημάρχων και περιφερειαρχών, επιχειρώντας να επηρεάσει τους ψηφοφόρους δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει ακόμα και το ΕΣΠΑ για να δείξει ότι είναι ένα επιτυχημένος και αποτελεσματικός Περιφερειάρχης, άρα λειτουργώντας το μυαλό των πολιτών συνειρμικά, μπορεί να γίνει και ένας επιτυχημένος και αποτελεσματικός πρόεδρος της ΝΔ και κατόπιν πρωθυπουργός.
Από που προκύπτει αυτό;
Από τη διαφήμιση με την οποία έχει κατακλύσει διάφορες ιστοσελίδες όχι μόνο με καταχωρίσεις για την προσωπική του προβολή, αλλά και με καταχωρίσεις για την αποτελεσματικότητα στην απορρόφηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας της οποίας ηγείται.
Ανάμεσα στα άλλα λοιπόν η διαφημιστική καταχώριση της Περιφέρειας του κ. Τζιτζικώστα, η οποία γίνεται με τα χρήματα του ΕΣΠΑ αναφέρει: "Ολοκληρώνονται 510 παρεμβάσεις σε όλη την Κεντρική Μακεδονία και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ"
Από την καταχώριση ωστόσο προκύπτουν ορισμένα ζητήματα:
1. Η καταχώριση του ΕΣΠΑ έχει σχέση και ποιά με την προσωπική καταχώριση του κ. Τζιτζικώστα που κατά σύμπτωση παίζεται από τις ίδιες ιστοσελίδες;
2. Γιατί όπου παίζεται η μιά καταχώριση παίζεται και η άλλη;
3. Αν ο κ. Τζιτζικώστας πιστεύει ότι θα εκλεγεί αρχηγός της ΝΔ σκοπεύει να διατηρήσει και τη θέση του Περιφερειάρχη επειδή γνωρίζει ότι η θέση του αρχηγού του κόμματος είναι άμισθη (μέχρι σήμερα ο πρόεδρος λαμβάνει απλώς την βουλευτική αποζημίωση) και από κάπου πρέπει να λαμβάνει μισθό; Γιατί πώς αλλιώς δικαιολογείται το "ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ" που γράφει στη διαφήμιση της Περιφέρειας; Εκτός βέβαια αν, πλέον, είναι πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται να εκλεγεί και γι' αυτό προαναγγέλλει ότι θα συνεχίσει το έργο του στην Περιφέρεια.
Ως προς την ουσία του θέματος πάντως κι επειδή το πρώτο ερώτημα που θέτουμε δύσκολα θα απαντηθεί, καλό θα ήταν οι υπηρεσίες του ΕΣΠΑ να αποσυνδέσουν τη διαφήμισή τους από τον κ. Τζιτζικώστα, γιατί οι καιροί είναι πονηροί και οι συγχύσεις και οι παρεξηγήσεις πολύ εύκολες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου