Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Τί να ψηφίσω; Θα μαδήσω μαργαρίτα, γιατί αλλιώς θα φάω τις... κοτσίδες μου!!!

"Θα φάω τις κοτσίδες μου"!!! Από τον Βανζέλ και τον Κυριάκο από τους δυό
ποιον να διαλέξω!!! Παλιός ΟΝΝΕΔίτης ο Βαγγέλης, μεγαλύτερος μεν, ΟΝΝΕΔίτης δε... Ο Κυριάκος πάλι της νεολαίας, χωρίς να είναι στη νεολαία...
Βαρύς και ασήκωτος ο ένας, τσαχπίνη δεν τον λες τον άλλον... Βέβαια δεν έχω παράπονο... Α να λέμε και του στραβού το δίκιο. Όταν η αδελφούλα του έκανε κόμμα, αυτός πιστός ...στον Σαμαρά. Εκεί βράχος στη Νέα Δημοκρατία. Α να λέμε το δίκιο, δεν στήριξε την οικογένεια και τώρα; Τώρα η οικογένεια στηρίζει Βαγγέλα. Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά ο πρώην δήμαρχος Βύρωνα και γενικός γραμματέας του υιού Μπακογιάννη
στηρίζει Βαγγέλα... Είδες η ψηλή; Στηρίζει Βαγγέλη, που στηρίζει ο Καραμανλής (έτσι λένε...), ο ανιψιός του Εθνάρχη,  κόντρα στον αδελφό (της ψηλής) τον Κυριάκο!
Αχ και εγώ τι να διαλέξω; Στον πρώτο γύρο έλεγα του άκρου δεν είμαι (άρα έβγαζα τον έναν), του δημοκρατικού τόξου είμαι (άρα έβγαζα και τον άλλον) και μέχρι που έφτασα στην κάλπη απόφαση δεν είχα πάρει... Έτσι και τώρα. Αλλά τώρα ζορίσανε τα πράγματα και εδώ θα ψηφίσουμε για τον αυριανό πρωθυπουργό και όχι ποιος είναι πιο όμορφος ή πιο μάγκας ή πιο βαρύς ή πιο γκομενιάρης. Αλλά ας μη το κάνουμε και εμείς όπως το έκαναν κάθε φορά που είχαν πρόβλημα οι ΠΑΣΟΚοι που βγάζανε τις φωτογραφίες του Ανδρέα στις κολώνες... Μη παραφράσουμε το "σήκω Αντρέα για να δεις το παιδί της Αλλαγής", να το κάνουμε "Σήκω Κώτσο για να δεις τον Βαγγέλα"!
Γι' αυτό σας λέω, στο τέλος "Θα φάω τις κοτσίδες μου"! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου