ΠΑΤΡΑ: Εβγαλαν τιμοκατάλογο οι διακινητές - 1200 ευρώ το άτομο... για το Πάτρα - Ιταλία με νταλίκα
Τα κλειστά σύνορα και ο εγκλωβισμός χιλιάδων προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα, αποτελεί τον "τέλειο" συνδυασμό για τους διακινητές, που απ ότι φαίνεται δεν πτοούνται, αντιθέτως ήδη έχουν χαράξει νέους διαδρόμους για την "διοχέτευση" των υποψήφιων πελατών τους προς την κεντρική ευρώπη. έναντι αδράς αμοιβής
Μεταξύ αυτών των διόδιων και το λιμάνι της Πάτρας, με την εμφάνιση μεταναστών - προσφύγων, στην παραλιακή ζώνη, με τους αλλοδαπούς να "περιπολούν" κατά μήκος της περίφραξης του λιμανιού, στην προσπάθεια τους να εισέλθουν σε αυτό για να ταξιδέψουν παρανόμως, "μπουκάροντας" σε φορτηγά και νταλίκες με προορισμό την Ιταλία.
Οι διακινητές όμως φαίνεται πως "φροντίζουν" για τους ανθρώπους που εναγωνίως αναζητούν τρόπους απεγκλωβισμού τους από την Ελλάδα, και έτσι ήδη έχουν ετοιμάσει "ταξιδιωτικά" πακέτα αρκετών χιλιάδων ευρώ.
Η τιμή για το ταξίδι από την Πάτρα στην Ιταλία με φορτηγό και πλοίο κυμαίνεται από 1.000 έως 1.200 ευρώ. Πρόσφυγες και μετανάστες θα ταξιδέψουν στην γείτονα χώρα μέσα σε ειδικά διαμορφωμένες κρύπτες οχημάτων που θα περάσουν τους ελέγχους, αφού όπως έχει δείξει το πρόσφατο παρελθόν το φορτίο τους κατα τα λοιπά είναι νόμιμο..!
Ο τιμοκατάλογος και τα ποσά που χρεώνουν οι διακινητές στην Αθήνα σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal
- Φορτηγό και πλοίο για Ιταλία: 1.000-1.200 ευρώ
- Πεζή και οδικώς για Γερμανία ή Ελβετία, μέσω Βαλκανίων: 1.500-2.000 ευρώ
- Πεζή και οδικώς για Νορβηγία και Σουηδία, μέσω Βαλκανίων: γύρω στα 2.500 ευρώ
- Φορτηγό για Γερμανία, μέσω Βαλκανίων: περίπου 2.500 ευρώ
- Αεροπλάνο για Γερμανία, Νορβηγία ή Σουηδία: 3.500-5.000 ευρώ
- Αεροπλάνο για Καναδά: περίπου 14.000 ευρώ
Σύμφωνα μάλιστα με το δημοσίευμα, οι τιμές μπορεί να ποικίλλουν, ανάλογα με την εθνικότητα του επίδοξου μετανάστη, τον προορισμό, την δυσκολία, το ρίσκο, και τυχόν επιπλέον «αξεσουάρ» που θα χρειαστούν, όπως τα πλαστά διαβατήρια. Ειδικά όταν πρόκειται για αεροπορικό ταξίδι, η ποιότητα των πλαστών εγγράφων πρέπει να είναι «υψηλή», ενώ προτιμούνται εκείνοι που πείθουν πιο εύκολα για ταξιδιώτες που μετακινούνται εντός της ζώνης Σένγκεν.
Κατά κανόνα, οι διακινητές πληρώνονται από τους μεσάζοντες όταν οι «πελάτες» φθάνουν στον τελικό τους προορισμό. Όσοι συλλαμβάνονται και προωθούνται πίσω στην Ελλάδα, «παίρνουν πίσω τα χρήματά τους» υποστηρίζει ένας διακινητής από την Συρία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου