Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Τέσσερα χρόνια χωρίς τον Πάνο Τζαβάρα- Το μήνυμα της Μαρίας Δούρου στο fb: ντελαπάρησε το αυτοκίνητό μου, όμως ο Πανούλης με έβγαλε έξω σώα και αβλαβή

Τέσσερα χρόνια χωρίς τον Πάνο Τζαβάρα- Το μήνυμα της Μαρίας Δούρου στο fb: ντελαπάρησε το αυτοκίνητό μου, όμως ο Πανούλης με έβγαλε έξω σώα και αβλαβή  "Σε λατρεύουμε όλοι αγόρι μου αγαπημένο"
Τέσσερα χρόνια έκλεισαν χθες  από την μέρα που ο Πάνος Τζαβάρας τραυματίστηκε βαριά σε τροχαίο στο Ρίο. Η θεία του Μαρία Δούρου, έγραψε στο fb:
"Πριν 4 χρόνια, γύρω στις 14.00 το μεσημέρι , ο Πάνος μας , μας χάρησε το τελευταίο του χαμόγελο ... Για την ακρίβεια το χάρησε στον μικρό του αδελφό , εκεί πάνω στην άσφαλτο .... Σήμερα,  γύρω στις 2 το μεσημέρι, ντελαπάρησε το αυτοκίνητό μου γυρίζοντας απο τις διακοπές του Πάσχα όμως ο Πανούλης με έβγαλε έξω σώα και αβλαβή και απέραντα ευγνώμων. Δεν θα περάσει χρονιά που να αφήσω να περάσει χωρίς να γράφω κάτι για σένα λατρευτέ μου Panos Tzavaras .... Σε λατρεύουμε όλοι αγόρι μου αγαπημένο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου