Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016


    1. -Παρακάλεσα το Θεό να μου αφαιρέσει την αλαζονεία και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!
      Μου είπε, ότι δεν αφαιρούν την αλαζονεία, αλλά την απαρνούνται!
      -Παρακάλεσα το Θεό να θεραπεύσει την κατάκοιτη μητέρα μου Και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!
      Η ψυχή της είναι σώα και το σώμα έτσι κι αλλιώς θα πεθάνει!
      Μου είπε, ότι η υπομονή έρχεται μετά την δοκιμασία, δεν χαρίζεται, αλλά κατακτείται.
      -Παρακάλεσα το Θεό να μου χαρίσει την ευτυχία και ο Θεός μου είπε- ΟΧΙ!
      Μου είπε, ότι μου δίνει την ευλογία Του και αν θα γίνω ευτυχής η όχι- εξαρτάται μόνο από μένα!
      -Παρακάλεσα το Θεό να με προφυλάξει από τον πόνο και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!
      Μου είπε, πως τα βάσανα απομακρύνουν τον άνθρωπο από τις έννοιες αυτού του κόσμου και τον οδηγούν σ' Αυτόν!!


    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου