Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016


3

ΠΑΤΡΑ: Μηνύει γνωστό δημοσιογράφο ο Ηλίας Γκοτσόπουλος! Ολα όσα έγιναν.... στο facebook


Προ δεκαημέρου περίπου πληροφορήθηκα από τρία sites και μια εφημερίδα, ότι ο σύμβουλος επικοινωνίας του Δημάρχου Πάτρας Στ. Κεραμιδάς δημοσίευσε κείμενο εναντίον μου.
Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε ότι επικρότησα κείμενο του Θάνου Τζήμερου στο FaceBook, πατώντας την επιλογή “like”! Ψεύδος! Το αληθές είναι ότι στη διάδρασή μου με το προαναφερόμενο κείμενο, επέλεξα το εικονίδιο του FB, «έλεος»! Αυτό εύκολα μπορεί να το διαπιστώσει οποιοσδήποτε, ανατρέχοντας στο εν λόγω κοινωνικό δίκτυο, όπως δείχνει και η παρακάτω αποτύπωση οθόνης.

1
Αντί της παραπάνω αποτύπωσης ο κ. Κεραμιδάς παρουσίασε την ακόλουθη:

2

Από αυτή όμως δεν προκύπτει ποια ακριβώς δυνατότητα του FB επέλεξα, γεγονός που του έδωσε ευχέρεια στήριξης του ισχυρισμού του!
Στη συνέχεια δημοσίευσε κείμενο, διασύροντάς με και προσβάλλοντας βάναυσα την προσωπική και επαγγελματική μου αξιοπρέπεια.
Είναι σαφές ότι βρισκόμαστε μπροστά σε πρακτικές, που στοχεύουν στην ηθική μου σπίλωση, την επαγγελματική μου απαξίωση, την πολιτική μου εξόντωση. Μα κυρίως, εντελώς αναίτια και άδικα στοχοποιήθηκα, με αποτέλεσμα να δέχομαι απειλές! Αλήθεια, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη, αν εγώ ή η οικογένειά μου πέσουμε θύμα ενεργειών, προερχόμενων από ομάδες, που θα θελήσουν να εκδικηθούν για το νεκρό σύντροφό τους, τον οποίο εγώ υποτίθεται ότι προσέβαλα;
Από πλευράς μου, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, απευθύνθηκα επισήμως στον κ. Δήμαρχο και του ζήτησα να με προστατεύσει και να καταδικάσει τις πρακτικές του συνεργάτη του. Ο κ. Δήμαρχος σιώπησε.
Σήμερα, δέκα μέρες μετά και προκειμένου να προστατεύσω την τιμή και την υπόληψή μου, την επαγγελματική και πολιτική μου δράση και την ασφάλεια εμού και της οικογενείας μου, προσέφυγα στη δικαιοσύνη.
Ποτέ, στα πενήντα χρόνια ζωής και στα τριάντα δημόσιας πολιτικής μου παρουσίας, δεν κατέφυγα εκεί.
Πάντα πίστευα ότι η πολιτική αντιπαράθεση δεν έχει θέση στα δικαστήρια.
Όμως, από τέτοιου είδους πρακτικές, αδυνατώ να προστατευτώ διαφορετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου