Τι αναφέρει η Βουλευτής Αχαΐας
Το Ειρηνοδικείο Πατρών έχει επανειλημμένα απευθυνθεί στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, θέτοντας τα οξεία προβλήματα που αντιμετωπίζει. Ειδικότερα, ενώ μετά τη συγχώνευση των περιφερειακών Ειρηνοδικείων Τριταίας και Φαρρών οι οργανικές θέσεις των υπαλλήλων του Ειρηνοδικείου Πατρών ανέρχονταν σε είκοσι εννέα (29), είκοσι δύο (22) θέσεις Γραμματέων και επτά (7) θέσεις Επιμελητών, σήμερα υπηρετούν μόνο δεκαέξι (16) υπάλληλοι σε θέσεις γραμματέων και κανένας επιμελητής.
Πέρα όμως από το ζήτημα της στελέχωσης, το Ειρηνοδικείο Πατρών αντιμετωπίζει επείγουσες στεγαστικές ανάγκες. Η μίσθωση του οικήματος όπου στεγάζεται έως σήμερα το Ειρηνοδικείο, στο δεύτερο όροφο πολυκατοικίας επί της οδού Κανάρη, έχει ήδη λήξει από το 2002 και επείγει η παραχώρηση χρήσης του δημοσίου κτήματος επί των οδών Πατρέως και Καραϊσκάκη, προκειμένου να μεταστεγασθούν οι υπηρεσίες του Ειρηνοδικείου (γραφεία, αίθουσες ακροατηρίων και αποθήκες για το Αρχείο του Δικαστικού Μεγάρου). Σύμφωνα δε με τεχνική έκθεση που συνέταξαν κατόπιν αυτοψίας οι τεχνικές υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, απαιτείται η διενέργεια εργασιών για την αποπεράτωση και επισκευή του ακινήτου, οι οποίες προϋπολογίζονται στο ποσό των 350.000 ευρώ.
Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να προχωρήσει η επωφελής για το Δημόσιο μεταστέγαση των υπηρεσιών του Ειρηνοδικείου Πατρών σε δημόσιο ακίνητο και να διασφαλισθεί η εν γένει απρόσκοπτη λειτουργία του δικαστικού μεγάρου με υλικούς και ανθρώπινους πόρους;
(Πηγη:patrasevents.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου