Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Πάτρα: Αναμένεται και τρίτη παραίτηση αντιδημάρχου


Τις επόμενες ώρες αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες του attack tv, να δημοσιεύσει αλλά και να αποστείλει την παραίτησή της στον δήμαρχο Πατρέων Γιάννη Δημαρά, η αντιδήμαρχος Εθελοντισμού, Ισότητας Φύλων, ΜΚΟ και ένταξης Μεταναστών Ήρα Κουρή...


Η ίδια η κυρία Κουρή ερωτηθείσα από το attack tv για τις κινήσεις της, αρκέστηκε να σχολιάσει πως «ακόμη δεν έχω υποβάλλει την παραίτησή μου» αποφεύγοντας να απαντήσει σε περαιτέρω διευκρινιστικές ερωτήσεις για το πότε ακριβώς προτίθεται.

Πάντως πρόκειται για την τρίτη παραίτηση αντιδημάρχου που αναμένεται να υποβληθεί μετά τη χθεσινή της Λένας Καλεντζώτη η οποία ουσιαστικά μέσω της επιστολής της επιρρίπτει ευθείες… βολές κατά του Γιάννη Δημαρά αλλά κυρίως κατά του «περιβάλλοντός» του και το πόσο τον επηρεάζει, ενώ και ο καθηγητής Απόστολος Βανταράκης παραιτήθηκε εν μέσω… αιχμών.

Μεταξύ άλλων στην επιστολή της η Λένα Καλεντζώτη απευθύνεται προς τον δήμαρχο και του λέει: «Είναι δική σου επιλογή να μην αντιδράς, δική μου επιλογή είναι να μην αποδέχομαι την κηδεμονία «πολιτικών» προσώπων που ουδέποτε εκτέθηκαν σε ψήφο, ή ουδέποτε απασχόλησαν διψήφιο ποσοστό συμπολιτών».

Από την πλευρά του ο Απόστολος Βανταράκης σημειώνει πως «η στοχοποίηση, αφενός η δική μου και αφετέρου των υπολοίπων οκτώ συναδέλφων δημοτικών συμβούλων για την καταψήφιση της εισήγησης και παράλληλα η παραμονή στο απυρόβλητο στενών συνεργατών σας, που κατά τη γνώμη μου με τη στάση τους δυσχεραίνουν τη λειτουργία της δημοτικής ομάδας, δεν μου επιτρέπουν να μπορώ να παραμείνω στη θέση του Αντιδημάρχου».

Και όλα αυτά έρχονται μετά την κρίση που δημιουργήθηκε στη δημοτική Αρχή και κατ’ επέκταση στη δημοτική ομάδα μετά την καταψήφιση της εισήγησης του ίδιου του Γιάννη Δημαρά για τον προϋπολογισμό της διημερίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου