Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Κούγιας: «Θα καταθέσουμε άμεσα έφεση»




Πεπεισμένος ότι θα δικαιωθεί τόσο ο ίδιο όσο και η Παναχαϊκή στο δευτεροβάθμιο όργανο εμφανίστηκε ο Αλέξης Κούγιας, λίγο μετά την απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της Φούτμπολ Λιγκ, η οποία υποβίβασε την αχαϊκή ομάδα στη Γ΄ εθνική και επέβαλε στον ίδιο πενταετή απαγόρευση συμμετοχής σε δραστηριότητες σχετικές με το ποδόσφαιρο. «Αυτή η απόφαση δείχνει πολλά βρώμικα πράγματα. Είναι το τελευταίο ξεψύχισμα, ενός βρώμικου κατεστημένου που καταρρέει», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Παναχαϊκής, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό "NovaΣΠΟΡ FM 94.6".

«Αυτή η απόφαση σοκάρει τον κόσμο, την Πάτρα, το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά ήταν στο μυαλό μου, ανησυχούσα πολλές μέρες τώρα. Θα τοποθετηθώ επισήμως, αλλά άμεσα θα καταθέσουμε έφεση. Δεν θα αλλάξω το πρόγραμμά μου, ούτε η ομάδα μου την προετοιμασία της. Δεν έχω δει αθώο να καταδικάζεται ποτέ, έχω δει ενόχους να αθωώνονται», δήλωσε ο Κούγιας, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι η καταδίκη του έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι ο μάρτυρας «κλειδί» στην υπόθεση των "στημένων" αγώνων. «Αν είμαι ένας αναξιόπιστος άνθρωπος, ένας άνθρωπος που δωροδοκεί, όλοι θα δικαιούνται να λένε πως βασίστηκαν σε αυτό οι καταδίκες. Αν δεχθεί ότι έγινε δωροδοκία, παύω να είμαι μάρτυρας, αλλά κατηγορούμενος. Δεν διαφέρω σε τίποτα από τον Μπέο, τον Τσακογιάννη, τον Ψωμιάδη και οποιονδήποτε άλλο εμπλέκεται», τόνισε χαρακτηριστικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου