Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Νικήτας Κακλαμάνης: Συνέδριο τον Σεπτέμβριο και εκεί όποιος κρίνει ότι είναι ικανός για πρόεδρος να το πει ευθέως



 Πρέπει να γίνει Συνέδριο τον Σεπτέμβριο και εκεί όποιος νομίζει ότι θέλει να διεκδικήσει την ηγεσία να το πει ξεκάθαρα, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης  σε συνέντευξή του στον Real fm.
Συγκεκριμένα δήλωσε:
«Μένω αμετακίνητος ότι άλλο είναι ένα εσωκομματικό πανηγύρι, εθνική συνδιάσκεψη που δεν μπορεί όμως να αλλάξει ούτε ένα άρθρο του καταστατικού, και άλλο είναι το συνέδριο. Το συνέδριο πρέπει να γίνει τον Σεπτέμβριο, ανοιχτό και στην κοινωνία, και σε εμάς το εσωτερικό, δημοκρατικό, επανεκκίνησης συνέδριο, με υπόβαθρο και θεμέλια την ιδρυτική διακήρυξη του ’74 και εκεί όποιος θέλει να σηκωθεί στα ίσια
και να πει ότι: “εμείς πιστεύουμε ότι μπορούμε να πάμε το καράβι στο λιμάνι καλύτερα, ασφαλέστερα και γρηγορότερα από τον υπάρχοντα σήμερα αρχηγό και είμαι εγώ και σας παρουσιάζομαι ενώπιόν σας”.
«Αυτός ο κλεφτοπόλεμος, αυτές οι ψίθυροι και οι κραυγές, οι δηλώσεις αριστερά και δεξιά για μένα που δεν με ενδιαφέρουν τέτοια πράγματα και με ενδιαφέρει η ιστορία και η ενότητα της παράταξής μου όχι μόνο με αφήνουν παγερά αδιάφορο, αλλά θα με βρουν και απέναντι. Αυτή η παράταξη, έρχεται από πολύ μακριά, έχει να πάει ακόμη μακρύτερα και κάποιοι που την αγαπάμε και δεν μας ενδιαφέρουν οι εαυτούληδες μας δεν πρόκειται να την αφήσουμε να γίνει ΠΑΣΟΚ. Το ξεκαθαρίζω αυτό το πράγμα και θα με θυμηθείτε. Δεν είμαι μόνος μου που το λέω εγώ. Είμαστε πολλοί, πάρα πολλοί».


Σε ό,τι αφορά στην επικείμενη συμφωνία  ο Νικήτας Κακλαμάνης κάλεσε τον κ. Τσίπρα να μη κάνει το λάθος του κ. Σαμαρά και να καλέσει τους πολιτικούς αρχηγούς να εξηγήσει το περιεχόμενο της συμφωνίας και να τους ζητήσει να βάλουν πλάτη. Για τη στάση της ΝΔ είπε ότι πρέπει να αποφασισθεί μετά από ψηφοφορία.
Είπε συγκεκριμένα:
 «Εγώ σας λέω την προσωπική μου άποψη επί του παρόντος την οποία θα υποστηρίξω και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Ανοίγω μία παρένθεση για να σας πω: Μην διανοηθεί κανείς στη Ν.Δ. ότι δεν θα γίνει ψηφοφορία και απόφαση στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Μόνο έτσι θα υπάρχει δέσμευση όλων μας. Εγώ μπορεί να είμαι προς το “όχι”, αν η Κοινοβουλευτική Ομάδα πει “ναι” θα πάω στη Βουλή και θα ψηφίσω “ναι”. Αυτό σημαίνει συγκροτημένο και σοβαρό κόμμα. Όχι κάνουμε Κοινοβουλευτική Ομάδα βγάζουμε τα εσώψυχά μας και μετά αποφασίζει ένας. Αυτά δεν γίνονται».
Στο ερώτημα αν εννοεί ότι πρέπει να υπάρξει συλλογική απόφαση και όχι απόφαση του ενός ο αντιπρόεδρος της Βουλής απάντησε:
«Ακριβώς. Αυτό το έχω πει και στο Πολιτικό Συμβούλιο, το λέω και θα το υποστηρίξω. Το ένα ενδεχόμενο είναι να μην μας χρειαστούν. Να έχουν 160-162. Το δεύτερο είναι ότι δεν έχουν ζητήσει βοήθεια μέχρι στιγμής. Δεν έχει ζητήσει βοήθεια, εγώ δεν θέλω δηλώσεις μετάνοιας. Αυτά είναι ξεπερασμένα πράγματα και εύκολες πολιτικές διατυπώσεις. Θέλω δήλωση αληθείας από τον κ. Τσίπρα όταν θα έρθει η συμφωνία στη Βουλή. Και τότε τα σκεπτικά μπορούν να αλλάξουν. Μόλις κλείσει την συμφωνία ο κ. Τσίπρας μην κάνει το λάθος που έκανε ο φίλος μου ο Αντώνης Σαμαράς. Να φωνάξει τους πολιτικούς αρχηγούς, δεν εννοώ υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας δεν πρέπει να εμπλακεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και να τους πει: “αυτά έχουμε στο τραπέζι, ελάτε να δούμε που συμφωνούμε και να βάλουμε όλοι πλάτη”. Κανείς δεν χάνει από τέτοιους είδους θαρραλέες κινήσεις. Χάνουν όποιοι αρνηθούν να πάνε, αν υπάρξει κάποιος που θα αρνηθεί να πάει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου