Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

ergose siragges patratora

Το Ελεγκτικό Συνέδριο βάζει ξανά «εμπόδια» στο Ψαθόπυργος – Ρίο – ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ

Μεταξύ της ακύρωσης του διαγωνισμού, όπως φέρεται να προωθεί, ή της ανάθεσης της κατασκευής του σιδηροδρομικού τμήματος Ψαθόπυργος – Ρίο στην ιταλική GD Infrastutture έχει να επιλέξει η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ μετά και το δεύτερο μπλόκο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν είχε αρχικά εγκρίνει την υπογραφή της σύμβασης του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο, προϋπολογισμού 174.000.000 ευρώ στην Πόρτο Καρράς του ομίλου Στέγγου. Κατά πληροφορίες η αίτηση θεραπείας που είχε υποβάλλει η ΕΡΓΟΣΕ δεν έγινε, επίσης, δεκτή, με αποτέλεσμα το στοιχειωμένο έργο να οδεύει προς περαιτέρω καθυστέρηση.
Ο διαγωνισμός είχε ολοκληρωθεί πριν από περίπου ενάμισι χρόνο, αλλά ενεπλάκη σε κυκεώνα προσφυγών, ενώ αρνητικά συνέβαλαν και οι δύο εκλογικές αναμετρήσεις καθώς στο μεσοδιάστημα η ΕΡΓΟΣΕ δεν είχε διοίκηση.
Μειοδότης στον συγκεκριμένο διαγωνισμό ήταν η ιταλική εταιρεία GD Infrastutture Srl, η οποία είχε καταθέσει προσφορά που ήταν κατά 13.000.000 ευρώ φθηνότερη έναντι του δεύτερου μειοδότη, δηλαδή της Πόρτο Καρράς.
Όμως, η τότε διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ θεώρησε πως οι Ιταλοί έπρεπε να αποκλειστούν καθώς το πιστοποιητικό της ασφαλιστικής ενημερότητας που προσκόμισαν στον διαγωνισμό δεν έφερε τη… “σφραγίδα apostile” (σ.σ. βεβαιώνει τη γνησιότητα ενός εγγράφου). Η ιταλική πλευρά υποστήριζε πως το πιστοποιητικό αυτό, σύμφωνα με την ιταλική πρακτική και πραγματικότητα, εκδίδεται μόνο ηλεκτρονικά και ως ηλεκτρονικό πιστοποιητικό δεν ήταν σε καμία περίπτωση κατά νόμον υποχρεωτικό αλλά και δυνατόν να τεθεί η σφραγίδα apostile. Οι αιτιάσεις της GD Infrastutture, που σύμφωνα με πληροφορίες συνεργαζόταν με τη Μηχανική ΜΗΧΚ 0,00%, δεν έγιναν δεκτές.
Το Ψαθόπυργος-Ρίο είναι ένα από τα τελευταία τμήματα προς ανάθεση στο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Πάτρα καθώς τα περισσότερα έργα βρίσκονται σε εξέλιξη. Προς δημοπράτηση εντός του 2016 είναι δύο σημαντικά έργα και συγκεκριμένα η ηλεκτροκίνηση της γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και τα έργα επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου