Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Αλέξανδρος Μπουρδούμης στο thebest.gr:" Θεωρώ ότι η Πάτρα έχει αδικήσει τον εαυτό της"- Βρίσκεται στην πόλη ως "Μυστήριος Mr Love"

Αλέξανδρος Μπουρδούμης στο thebest.gr:" Θεωρώ ότι η Πάτρα έχει αδικήσει τον εαυτό της"- Βρίσκεται στην πόλη ως "Μυστήριος Mr Love" Στο Επίκενρο+
 
Στην Πάτρα βρίσκεται ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης καθώς παρουσιάζει στο Επίκεντρο+ την παράσταση " Ο Μυστήριος Mr Love".
Ένα έργο που κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως δραματική κομεντί, με χιούμορ ευαισθησία και απρόσμενες εναλλαγές ύφους και κλίματος.
Το έργο αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς στο πρώτο του ανέβασμα κατά τη θεατρική περίοδο 2005-6 με τους Άλκη Κούρκουλο και Ελένη Καστάνη στο θέατρο ΙΛΙΣΙΑ-ΒΟΛΑΝΑΚΗΣ.
Το thebest.gr συνάντησε τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη λίγο πριν την παράσταση και μίλησε μαζί του για όλα.
Της Κωνσταντίνας Τσίχλα
Ποια είναι η σχέση σου με την Πάτρα;
Η καταγωγή μου είναι από την Κάτω Αχαΐα. Ο παππούς μου, από την μεριά του πατέρα μου, αλλά και ο άλλος μου παππούς είχε σχέση με τα μέρη. Γενικώς είμαι «κάτω απ΄ το αυλάκι. Ο μπαμπάς μου έφυγε όταν ήταν μικρός από την Κάτω Αχαΐα πήγε στην Αθήνα και μετά όλη η οικογένεια μετανάστευσε στην Βραζιλία. Το ταξίδι της μετανάστευσης των Ελλήνων δεν σταματά ποτέ. Δεν μπορώ να πω ότι έχω ζήσει στην περιοχή όμως με έναν τρόπο είμαι συνδεδεμένος μαζί της. Δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι Πατρινός, αλλά έχω κάποια σχέση με την αύρα αυτής της πόλης, εχω κάποιους καλούς φίλους, έχω ξενυχτίσει στην Πάτρα.
Καλλιτεχνικά, έχω μια καλή σχέση με την Πάτρα γιατί έχω παίξει άπειρες φορές στο Ρωμαϊκό Ωδείο ενώ είχα και μια εξαιρετική συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ πριν έξι χρόνια όπου ανεβάσαμε το «Λεωφορείο ο πόθος». Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις και από την πόλη και από το κοινό της.
Η πόλη είχε τις ευκαιρίες να δημιουργήσει αλλά θεωρώ ότι αδίκησε τον εαυτό της. Είναι ένας ωραίος προορισμός. Ακόμα και με αφορμή το καρναβάλι θα μπορούσε να κάνει πολλά και σπουδαία πράγματα. Είναι ένας ιδιαίτερος πολιτιστικός θεσμός με μεγάλη ιστορία. Το ΔΗΠΕΘΕ αντέχει και γενικά φαίνεται ότι πολιτιστικά η πόλη κάνει "ότι μπορεί".
Θα μπορούσες να βρεθείς στα σε κάποιο ΔΗΠΕΘΕ, ή θεωρείς ότι έχει περάσει η εποχή που ήταν να το κάνεις αυτό;
Το «αγροτικό» μου; Δεν έχω τέτοια θέματα. Είμαι άνθρωπος των συνεργασιών. Αν διαπίστωνα ότι υπάρχει μια καλή συνεργασία και ένα ωραίο έργο-ρόλος… θα το σκεφτόμουνα. Με τον σημερινό καλλιτεχνικό διευθυντή της Πάτρας έχω μια γλυκιά σχέση, υπήρξε δάσκαλος μου στην σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Με χαρά θα έπαιζα λοιπόν ξανά εδώ. Δεν είμαι σνομπ, δεν υπήρξα ποτέ και νομίζω ότι έτσι κατάφερα να κινηθώ και σε ένα πιο ευρύ ρεπερτόριο, να μου δοθούν πολλές και διαφορετικές ευκαιρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου