Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015


Δηλητηριάζουν το μυαλό των Ελληνόπουλων μέσα από τα σχολικά βιβλία


Δηλητηριάζουν το μυαλό των Ελληνόπουλων μέσα από τα σχολικά βιβλία

Περίοδος εξετάσεων για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και λίγο πολύ όλοι βρίσκονται σκυμμένοι πάνω από ένα βιβλίο, προσπαθώντας για το καλύτερο. Μαζί με τους μαθητές συμπάσχουν και οι γονείς, ευελπιστώντας ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά τους με την αξιοποίηση των αγαθών της παιδείας.

Για ποια παιδεία όμως πρόκειται; Αν η κουβέντα αφορά την παιδεία, που παρέχεται σήμερα στα σχολεία του προτεκτοράτου με το όνομα Ελλάδα, τότε κρίμα στους κόπους των παιδιών και στις αγωνίες των γονιών. Ο λόγος για τα βιβλία, τα οποία βρίσκονται σε χρήση σήμερα, χωρίς να υπάρχει μέρα, που να μη διαπιστώνεται και από μια αθλιότητα, έτοιμη να δηλητηριάσει το μυαλό των παιδιών. Βέβαια τα στραβά είναι τόσα πολλά, που αναρωτιέται κανείς, ποιοι ήταν αυτοί οι φωστήρες που τα έγραψαν και τι τελικά στόχευαν με τη δημιουργία τέτοιων εκτρωμάτων.

Τελευταία ανακάλυψη το βιβλίο Γεωγραφίας της Β΄ Γυμνασίου και συγκεκριμένα η ενότητα 3, «οι κάτοικοι της Ευρώπης», στη σελίδα 105. Αναφέρεται επί λέξει «….Τέταρτο χαρακτηριστικό του ευρωπαϊκού πληθυσμού είναι η μετανάστευση. Το έντονο δημογραφικό πρόβλημα του συνό­λου σχεδόν των χωρών της Ευρώπης έχει δημιουργήσει την ανάγκη εισαγωγής εργατικού δυναμικού από άλλες ηπείρους (με­τανάστες). Εκτιμήσεις λένε ότι η Ευρώπη έχει ανάγκη εισαγωγής τουλάχιστον πέντε εκατομμυρίων μεταναστών κάθε χρόνο, προκειμένου να καλύψει παραγωγικές και άλλες ανάγκες της και να στηρίξει τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά της συστή­ματα.…».

Αυτό λοιπόν που μαθαίνουν οι 14χρονοι μαθητές είναι ότι υπάρχει ανάγκη εισαγωγής μεταναστών για να καλυφθούν παραγωγικές και ασφαλιστικές ανάγκες και αυτή είναι μια «γνώση» που κυριολεκτικά φυτεύεται σε παιδικές ψυχές, κάνοντας τες δεκτικές στα αρρωστημένα πολυπολιτισμικά σχέδια τους.


Και συνεχίζει παρακάτω «….Η παρουσία μεταναστών σε μια χώρα με στασιμότητα ή μείωση πληθυσμού (όπως είναι οι περισσότερες χώρες της ηπείρου μας) είναι θετική για την οικονομική της ανάπτυξη, καθώς οι μετανάστες είναι κατά κανόνα νέοι, με χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης και κατάρτισης και επομένως κατα­λαμβάνουν κυρίως ανεπιθύμητες για τον τοπικό πληθυσμό θέσεις. Επίσης, οι μετανάστες πληρώνοντας εισφορές στα ασφαλι­στικά και συνταξιοδοτικά ταμεία συμβάλλουν στη συντήρηση τους, εργαζόμενοι στην καλλιέργεια και στη συλλογή των αγρο­τικών προϊόντων βοηθούν στο να διατηρηθεί η ζωή στην ύπαιθρο, στέλνοντας τα παιδιά τους σε σχολεία με λίγους μαθητές (τα οποία αλλιώς θα έκλειναν) συντελούν στη διατήρηση τους και γενικά δίνουν ζωτικότητα στην κοινωνία….», που συνδυασμό με την ακατάσχετη προπαγάνδα των τσοντοκάναλων, κάνει εύκολα αποδεκτές τις προκόπειες ρήσεις του στυλ «ευχαριστούμε τους μετανάστες που επέλεξαν τη χώρα μας» Τέτοιου είδους «γνώση» στα 14 γίνεται στάση ζωής στη συνέχεια και μάλιστα μη αναστρέψιμη, πράγμα που φαίνεται ότι είναι ο απώτερος στόχος.

Σε αγαστή σύμπνοια νεοφιλελεύθερες και μαρξιστικές λογικές, δημιουργούν σιγά σιγά μια γενιά μαζοποιημένων πολιτών του παγκόσμιου χωριού, χωρίς σύνορα, χωρίς έθνη, προορισμένων μόνο να παράγουν, διάγοντας βίο περίπου αγελαίο. Ενδεχόμενη δημόσια διαφωνία με όλα αυτά σημαίνει εξοβελισμό και απομόνωση, συνοδευόμενη μάλιστα από το χαρακτηρισμό του «ρατσιστή» και του «μισάνθρωπου», ενώ δεν είναι λίγες οι χώρες που έχουν ήδη ποινικοποιήσει μέσω «αντιρατσιστικών νόμων» τη διαφωνία με τέτοιες απόψεις.

Εντωμεταξύ, όσο περισσότεροι 14χρονοι ενηλικιώνονται και όσο εντείνεται η προπαγάνδα, οι αντιστάσεις των εθνικών κοινωνιών αμβλύνονται και ο αριθμός των εποίκων αυξάνεται, που σε συνδυασμό με τους εκρηκτικούς ρυθμούς γεννήσεων που σημειώνουν, οδηγούμαστε σε αντικατάσταση πληθυσμού μέσα σε λίγες δεκαετίες. Μοναδική δύναμη αντίστασης παραμένει ο Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή. Η επιμονή των Εθνικιστών να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, είναι ο λόγος της σύμπηξης του περιώνυμου τόξου, των δολοφονιών και των παράνομων διώξεων. Είναι το τελευταίο κάστρο που πρέπει να ρίξουν, ώστε να μπορέσουν ανενόχλητοι να εκτελέσουν τα εθνοκτόνα σχέδιά τους.

ΑΡΙΣΤΕΡΙΔΗΣ ΜΠΑΛΤΑΣ

paideia
Γράφει ο Γεώργιος Δημητρακόπουλος, φιλόλογος

Ο Αριστερίδης Μπαλτάς ξαναχτυπά! Δεν πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους. Ως Αριστερίδης (και όχι Αριστείδης) Μπαλτάς υπογράφει την απάντησή του ο υπουργός σε ερώτηση του βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης Θεοδώρου Καράογλου για τις οφειλές δεδουλευμένων στο προσωπικό καθαρισμού των σχολείων. Ακόμα και αν η αβλεψία χρεωθεί στον συντάκτη του εγγράφου, πιθανότατα κάποιον γραμματέα, εξακολουθεί να ισχύει το «γλώσσα λανθάνουσα αληθή λέγει». Η αριστερίστικη ιδεολογική αγκύλωση του υπουργού Παιδείας διαφάνηκε από τις πρώτες ημέρες της θητείας του, όταν ξιφούλκησε εναντίον της αριστείας και έψεξε αφελώς τον θεσμό των πειραματικών και προτύπων σχολείων. 

Όσοι θεώρησαν τα παραπάνω απλά άτυχες διατυπώσεις, αναγκάστηκαν να πειστούν για την επικινδυνότητα του ανδρός όταν ήλθε στο φως το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια, με το οποίο συντελείται ένα τραγικό πισωγύρισμα στον χώρο της ανωτάτης εκπαίδευσης. Ισχυροποίηση της κομματοκρατίας, διαστρέβλωση της έννοιας του ασύλου, επιστροφή των αιωνίων φοιτητών, συμμετοχή των παρατάξεων στην διοίκηση των ιδρυμάτων και άλλα ακόμη αναχρονιστικά.

Η σταγόνα όμως που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η άρνηση του υπουργείου να χρηματοδοτήσει, όπως γινόταν ανέκαθεν, τη συμμετοχή των Ελλήνων μαθητών στις Διεθνείς και Βαλκανικές Ολυμπιάδες, στις οποίες παραδοσιακά και συστηματικά διαπρέπουν. Η σχετική αναφορά κοινοποιήθηκε στις Ενώσεις Μαθηματικών, Χημικών, Φυσικών, Βιοεπιστημόνων, Αστρονόμων, Επιστημόνων Η/Υ και στον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και μεταξύ άλλων αναφέρει : «Το υπουργείο Παιδείας αδυνατεί να καλύψει δαπάνες μετάβασης ή συμμετοχής σε Διεθνείς ή Βαλκανικές Ολυμπιάδες λόγω περικοπών, συνεπεία της δημοσιονομικής συγκυρίας».

Άκουσον, άκουσον! Οι Έλληνες μαθητές, απόγονοι των ιδρυτών πασών των επιστημών να μην συμμετέχουν στις μαθηματικές και λοιπές Ολυμπιάδες λόγω έλλειψης του… ιλιγγιώδους ποσού των 9.000 ευρώ.

Να αναφωνήσει κανείς αίσχος είναι λίγο. Αλλά είναι και μάταιο, αφού προφανώς ο κύριος Μπαλτάς δεν αισχύνεται διότι αν ησχύνετο θα περιέκοπτε από οπουδήποτε αλλού ή ακόμα ακόμα θα διέθετε τα χρήματα από τις προσωπικές του καταθέσεις προκειμένου να μην στιγματιστεί από την Ιστορία ως ο υπουργός κατά την διάρκεια της θητείας του οποίου  συνέβη το εφιαλτικό περιστατικό. Φιλότιμο χρειάζεται για να κάνει κάτι τέτοιο, το οποίο μάλλον αγνοεί και τι σημαίνει.

Ενώ το κονδύλι θα καλύψει εν τέλει το Ίδρυμα Νιάρχου, η προσχηματική αιτία της κρίσης λειτουργεί ως προπέτασμα καπνού για να αποκρύψει την πραγματική πρόθεση του Μπαλτά και των άλλων κυβερνητικών αξιωματούχων, η οποία είναι η αλλοίωση της εθνικής μας ταυτότητας. Εξ’ ου και η στοχοποίηση του τομέα της Παιδείας, του φυτωρίου νέων υγιών Ελλήνων. http://ethnikismos.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου