Τι να μου πει ο Τσιπρας
ολους αυτούς απο το 2008 τους ειχαμε φιλοξενησει με τον Τραχηλη στην Χαλκιδικη
σημερα είναι όλοι καί όλες απο τις κορυφαιες επιστημονικες μορφες της Τεχερανης
μηπως τότε καταλαβαίνανε οι περισσότεροι τι προσπαθουσαμε να κανουμε?
οπως ο αγωνας μου με τις αδελφοποιήσεις
και σημερα είμαστε τραγικα μόνοι στον πλανητη
αφου ξεχασαμε εδω και χρόνια όλους όσους ειχαμε δομησει φιλικους μηχανισμους στηριξης της Ελλάδας αλλά και της Πατρας ειδικ
ερμοι χωριατανθρωποι με την κακή του όρου εννοια

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου