Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Ωραιος ο Κυριακος
απλα εξεφρασε τη θλίψη του
και για τις ευθυνες της πτωσης και του θανατου τριων ανθρωπων?
τιποτε
ωραιο αρχηγό εχουμε

ρε ενας απο τη ΝΔ δεν θα ζητησει την αναζητηση των ευθυνων απο την Κυβερνηση?
ενας απο εμας δεν θα ζητησει την παραιτηση του Καμμενου τουλάχιστον?
ενας απο εμας ρε δεν ξερει αντιπολίτευση?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου