ρε ορεσειβιοι ψηφοφόροι της Πατρας
δειτε πιο κατω
μεχρι και Νομπελιστες στηριζαν την Πατρα με τις δικες μας προσπαθειες
σημερα ποιός μας στηριζει?
ουτε καν η Κοινοτητα ανω Κωλοπετεινιτσας...
Δείτε περισσότεραδειτε πιο κατω
μεχρι και Νομπελιστες στηριζαν την Πατρα με τις δικες μας προσπαθειες
σημερα ποιός μας στηριζει?
ουτε καν η Κοινοτητα ανω Κωλοπετεινιτσας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου