Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ρε ορεσειβιοι ψηφοφόροι της Πατρας
δειτε πιο κατω
μεχρι και Νομπελιστες στηριζαν την Πατρα με τις δικες μας προσπαθειες
σημερα ποιός μας στηριζει?
ουτε καν η Κοινοτητα ανω Κωλοπετεινιτσας...
Δείτε περισσότερα


Σχόλια
Theodoros Giovanis τα σεβη μου στον Νομπελιστα που αγαπαγε την Πατρα σαν δευτερη πατριδα του........σημερα ποιός μας αγαπαει?και σε δυσκολες μερες που αμφισβητειται η κυριαρχια μας στο αιγαίο...προδοτες αριστεροι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου